Khamis, 31 Disember 2009

BORANG RAKAN NIAGA TELAH DILANCARKAN

Syukur kepada Allah..

Mulai semalam, borang rakan niaga telah dilancarkan dan dihantar kepada individu2 yang berminat..

Ambo ada beberapa perancangan dalam perniagaan emas ini serta ada matlamat yang jelas..
Ambo berharap tuan puan memberi kerjasama dalam merealisasikan impian kita semua..

Ok, saper2 yang dah terima borang, sila isi dengan sempurna dan hantar kembali sebelum 5hb Januari 2010.

Lepas ambo terima borang, ambo akan analisa dari segala sudut kerana ambo hanya mahukan org yang benar2 ikhlas dan jujur dalam berniaga dan seterusnya menjadi rakaniaga ambo.. Tidak pandai berniaga atau tidak ramai network bukan satu masalah bagi ambo... maklumat yang ambo mitok dalam form tu hanyalah maklumat untuk ambo buat analisa.. tiada sebab lain..

Salinan i/c ambo mitok sebab ambo nak tgk wajah macamana.. maklumlah ambo xkenal semua.. benar atau tidak maklumat pun perlu..

untuk makluman semua, ambo agak memilih dalam membuat perlantikan kerana mereka semua akan mewakili nama dan syarikat ambo.. dasar serta polisi ambo yang jelas dan halal amatlah ditekankan.. ambo tidak mahu buang masa lantik orang2 yang tidak benar2 ingin maju.. terutamanya yang mempunyai hati tak comel..

Ikutkan dengan rezeki Allah bagi, ambo xperlu buat benda yang memeningkan kepala lagi.. tapi bukan keuntungan wang sahaja yang dicari.. Kekayaan sebenar bukan terletak pada wang ringgit dan hartabenda..

Harap maaf dengan tulisan ambo kali ni.. bagi ambo, sekiranya kita ikhlas dan jujur, Allah akan mempermudahkan kita.. Kemerdekaan jiwa dan kebebasan dari yang batil adalah dicari.. sekian kali ini.. salam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan